Del 18 al 21 de maig de 2023
BOOK NOW!El Dia Internacional dels Museus se celebra cada 18 de maig des de l'any 1977 a tot el món. Un dia de l'any on els museus són els veritables protagonistes, obrint les seves portes i oferint una atractiva oferta d'activitats per sensibilitzar-nos a nosaltres, els seus visitants, de la seva importància en el desenvolupament de la societat.
El Dia Internacional dels Museus és un esdeveniment mundial organitzat anualment per l’ICOM.
Visita especial, de la mà del responsable del MAC Ullastret, a través dels 5 ‘highlights’ de l’exposició del museu descoberts al conjunt ibèric d’Ullastret al llarg dels 75 anys d’excavacions arqueològiques.
Dia: Dissabte 20 de maig de 2023
Hora:16:30 h
Conferència a càrrec de la Dra. Marta Blasco (Universitat de València) sobre artesania en os i ivori procedents dels jaciments ibèrics d’Ullastret.
Prèviament es presentarà el llibre de la mateixa autora: ‘Artesania en hueso, asta, cuerno y marfil en el mundo ibérico’ (Trabajos Varios del CIP, 128).
Dia: Diumenge 21 de maig de 2023
Hora: 12:00 h
Dia: Dijous 18 de maig
Horari: de 10 a 18 h
On | Ciutat ibèrica d'Ullastret |
Hora | 00:00:00 |
Durada | |
Preu | Activitat gratuïta |