19, 20 i 21 de juny de 2020
Ja fa uns quants anys que França celebra amb gran èxit les Jornades Nacionals d'Arqueologia liderades per l’INRAP (l’Institut Nacional de Recerca Arqueològica Preventiva) amb el suport del Ministeri de Cultura.
Enguany malgrat la situació de crisi sanitària que estem vivint, el MAC Ullastret s’hi afegeix amb diverses activitats de tipus presencial i virtal així com una jornada de portes obertes.
ACTIVITATS PROGRAMADES DINS LES JORNADES EUROPEES D'ARQUEOLOGIA 2020
Audiotours
Amb motiu de les Jornades Europees d’Arqueologia el Museu d’Arqueologia de Catalunya apropa als visitants el seu patrimoni arqueològic. Davant l'excepcionalitat provocada per la crisi sanitària de la covid'19, enguany el MAC programarà activitats de forma virtual per tal que tothom pugui gaudir d'aquestes jornades tan especials per nosaltres. És per això que posem al vostre abast uns nous recursos en línia per poder gaudir dels nostres jaciments i museus des de casa. Podeu veure'ls aquí.
Esperem que els gaudiu!
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Jornada de portes obertes
Dia: Durant tot el cap de setmana i fins al 28 de juny
Horari: de 10 a 18 h
Informació al telèfon 972 17 90 58 i al correu macullastret.cultura@gencat.cat
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Amb motiu de les Jornades Europees d’Arqueologia, la seu d’Ullastret del Museu d’Arqueologia de Catalunya organitza una visita per conèixer, de la mà de l’arqueòleg Ferran Codina, la recerca que s’està desenvolupant als tres jaciments més importants que conformen el conjunt arqueològic d'Ullastret: els assentaments del Puig de Sant Andreu i l’Illa d'en Reixac (Ullastret) i la necròpolis del Puig de Serra (Serra de Daró). En aquesta visita també coneixerem l’abast de l’antic estany d’Ullastret i de quina manera va condicionar i afavorir el desenvolupament socioeconòmic de la ciutat ibèrica d’Ullastret.
Es recomana que els participants vinguin ben calçats, portin aigua i disposin de mascaretes per aquells casos en què no es pugui mantenir la distància de seguretat.
Data: Diumenge 21 de juny
Hora: 11:00h
Durada: Dues hores aproximadament
Preu: gratuïta
Punt de trobada: Pàrquing exterior a la ciutat ibèrica d’Ullastret
Es recomana reserva prèvia. Places limitades
Més informació i reserves al telèfon 972 17 90 58 i al correu macullastret.cultura@gencat.cat
On | Ciutat ibèrica d'Ullastret |
Hora | 00:00:00 |
Durada | |
Preu | Gratuït |